Men gaaah

Vad är det med blogg.se idag?? Det går ju evigt säkert inte att lägga upp bilder.
Tänkte berätta att jag och Bella trotsade vädret idag och gick ut för att hoppa i vattenpölarna.
Hon blir som uttråkad av att bara vara inne, som det blivit mycket av de här dagarna.
Efter en stund begav vi oss till kvarterets lekpark, och när hon skulle åka rutshkana så fann jag något grymt oväntat... på trappen upp. Men ni får väl hålla er till imorgon om ni vill veta vad det var.
Över till nåt annat.
Jag mår illa. Sjukt illa. Så där så jag inte vet om jag ska kräkas eller skita. Jag hoppas att det är en fis som lagt sig på tvären, för imorgon hade vi tänkt åka in till Piteå för att ta flickorna till Nimbys värld. Det har jag sett fram emot.
Jag gör ett försök att sova bort det här. Så får vi helt enkelt se.

Kommentarer
Postat av: Saran - Mamma till Julian ♥

smartphoto.no hette sidan :) Tror den finns i Sverige också, smartphoto.se! 249,- kostade en bok, det var ju helt klart värt!

2011-08-18 @ 22:32:44
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Maken

Du var så duktig idag gumman som var ute me sessan hur länge som hellst i regnet!



Hoppas bara inte du släpper fiden under mitt täcke inatt :P älskar dig puman

2011-08-18 @ 22:38:13
URL: http://norenklattrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0