Jävlar vilket godissug...

Ikväll tog jag bilen förbi konsum och köpte mig en godispåse.

1. jag tog bilen!!!
2. jag köpte godis...


Jag brukar inte vara lat av mig och cyklar eller går alltid. Mest för att det i stort sett faktiskt tar lika kort tid att cykla som att köra från där vi bor...
Men idag kom suget efter karameller från ingenstanns och det var verkligen extremt!
Jag hörde knappt vad Bella sa när hon pratade med mig för jag såg bara geisha, saltstjärnor och jordnötsrutor framför mig...
Jag inbillade mig att jag nog kunde spara en minut på att köra, så direkt Bella hade somnat for jag i racerfart (lagligt), och parkerade bilen (lite mindre lagligt). Sen spraaaaang jag mot plockhyllan. Nästan...
Jag vill som ha för mig att sist jag köpte mig en godispåse var jäääääävligt länge sen.
Men jag har säkert förträngt en, två, eller möjligtvis tre påsar...
Brukar vara bra på sånt där:P

Kommentarer
Postat av: Maken

Eller 4 eller 5.... :) nä du har faktiskt riktigt sällan köpt godis sista tiden puman!!

2011-08-21 @ 08:57:02
URL: http://norenklattrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0