Festhäften

Om det verkar som att jag har gått under jorden så är det förmodligen för att jag har gjort det också.
Jag är fullt upptagen med en uppgift jag har fått till bröllopet. Den tar jag på största allvar.
Det är nämligen så att jag har fått äran att göra festhäftena. Från början var jag bara arg, för jag fick ju ingenting att fungera, plus att jag inte kunde nåt om words som jag gör det i. Kunde inte ens förhandsgranska! Vad har hänt med den funktionen sen jag gick i skolan?!
Men så visade det sig att jag inte hade en full version ens av programmet, och nu när jag har fått låna Carinas så går det så mycket bättre!:)
Det är faktiskt jätteroligt, och jag ser fram emot att få dom tryckta snart!

Nu ska jag fortsätta... Tjing, vi höres mot helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0