Va upprörd jag blir!

Igår kväll åkte vi för att handla. Utanför affären hade någon knytit fast en hund i räcket. Den såg väldigt söt och snäll ut, men när Johan gick förbi så högg hunden i Johans ben. Han börja ju skrika och jag fråga vad som hände och folk vände sig om... "jamen han bet mig ju"!
Fy fan. I vanliga fall går jag och Bella alltid den vägen för att hon har problem med trappan... Men just idag tog vi trappan, vilken tur, tänk om hon hade blivit biten!
Sen kommer det en äldre man och går förbi och hunden attackerar, gubben blir riktigt förbannad och skriker åt hunden! Det kommer fler folk som hunden biter, efter både ben och handväskor. Jag säger till Johan att man faktiskt borde säga åt ägaren.
Det tar ganska lång tid innan hon dyker upp och Johan går fram till henne och börjar prata. Efter en liten stund blir hon helt galen och börjar skrika åt honom att han ska passa sig så hon inte hoppar över räcket och spöar upp honom??? Hon sa att det var en valp som bara busar och inte alls bits och Johan säger typ att det spelar ingen roll om det bara är en valp, i så fall måste du ju binda den någon annan stans. Dra åt helvete - tycker hon och skriker och hotar honom lite till. Då kommer en annan karl och säger att hunden faktiskt har bitit, och hon skriker att han ska gå och sätta sig i sin bil och ja, jag hörde ju inte riktigt allt men hon var jävlat galen alltså! Så kom hennes kille ut och backa upp henne dessutom... Va fan är det för jävla skitby vi har kommit till skrek dom.
Snacka om sjukt. Såna där människor borde fan inte äga hund!!!

Kommentarer
Postat av: farmor

Men så vansinnigt sjukt. Det borde vara lika hård kontroll på dom som skaffar hund som för dom som ska adoptera barn. Alltså så hemskt. Tänk om liten älskade vännen hade blivit biten. Jag ryser bara jag tänker på det.

2011-04-19 @ 10:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0