Ost och vinkväll.

Igår var det ju då ost och vinkväll med brudarna som stod på schemat. Jag hade så sjukt trevligt!:) Tiden bara flög iväg och vi med den. Vipps så var klockan 4 på natten och det är inte så bra kombination med barn. Höhööö. Satan vad trött jag var när Ronja bestämde sig för att vakna. Men det var bara att plåga sig upp. Efter en promenad med Bella i friska luften blev jag piggelin. Nu inväntar jag Emilie som gärna får komma typ NU? Jag är sjukligt uttråkad idag.

Jo, en skit kul grej hände ju idag! Bella har kissat på pottan för första gången.
Och JA...! Det ÄR roligt:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, min syster var också måttligt trött då vi la oss vid fyra ;) harry ville vakna vid sex, haha!

2010-11-16 @ 12:32:49
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0