Cop out

Har ni inte sett den här filmen så måste ni göra det!
Jag skrattade så mycket att jag trodde jag skulle kissa ner mig!;P
Orkar inte skriva nåt om den, för nu är det dags att skutta i sängen medans det finns tid att sova.

Här får ni nåt kopierat från internet istället:

Två poliser i Los Angeles försöker hitta ett stulet baseballkort från 1952, får en sportbesatt gangster på halsen och räddar den mexikanska skönheten Gabriela som kan vara nyckeln till att hitta tvättade drogpengar för miljoner.

Ny bra film med Bruce Willis dock i en mer oseriös roll. Men denna filmen var riktigt kul om ni gillar Willis, en mörk kul snubbe och action komedi är detta rullen för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0