Tack

Jag vill tacka för alla fina kommentarer jag fått om graviditeten. Och alla fina kommentarer om mitt hår. Det är roligt när ni sätter era avtryck i min blogg! Får ni gärna göra oftare! Och skönt att jag äntligen fått det sagt. Man har ju gått runt och varit så glad och har bara velat skrika ut det till hela världen!;)

Ikväll känner jag mig rund som en fotboll! Kvällen har spenderats med Sofie och Nisse och har bestått av enbart frosseri kan jag tala om. Först godmat. Stek med pommes, varma grönsaker och bea. Och sen godis, chips och dip. Vi såg ju solsidan så klart! Snacka om överlägset bäst serie! Så spelade vi "lika par leka bäst" och det blev oavgjort. Bra jobbat för våra 3 år jämfört med deras 7!;P

Kommentarer
Postat av: Ida

Men vilken vecka är du i? När är det dags för den lille att komma ut? :)

2010-03-13 @ 11:34:59
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Angelica

grattis!!:) vad roligt med en till:)

Det är som så mysigt me två;-) jag har ju två sötisar, som älskar varandra!:) jisses vad kul det är!:) det är ju bra me tätt:) det blir som så mycket mer roligt, me lek och sånt:)

Men Massa blöjor:D skatt:) vi får höras, vi tar nog oss snart till er och hälsar på :) Är du långt gången då?:)

kram

2010-03-13 @ 20:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0