Personalfest

Ikväll har vi grillat med jobbet och behöver jag säga att min mage ser ut som det gått 2 dagar över tiden?! Fy vad smaskigt det var!
Oxfilé med potatisallad, (en sån där god fräsch utan gegga), och en sjukt god sweet chili-röra till. Åååh, jag kunde ha suttit och ätit bara den, mmm.
Kladdkaka med hallon och grädde till efterrätt.

Jag hade Bella med mig eftersom att Johan har börjat om att jobba igår. Det känns jättekonstigt?! Han har ju varit hemma så länge nu med oss att när han for igår och inte dök upp till vad jag tyckte var lämplig lunch-tid, hade jag tänkt ringa och fråga när han hade tänkt dyka upp egentligen?! Jag kom dock på mig rätt snabbt... :P
Tillbaka till Bella. Jag var lite orolig att det skulle bli en bråkig kväll för hon har bara sovit en gång mellan 11.30 - 12 idag! Men hon var som en solstråle. En trött en på slutet, men oj så duktig och snäll hon var! Det var nog mycket intressant att titta på kanske... :)

Hur gör ni med era barn angående sovtider?

Bella har alltid sovit två middagar, men nu går det inte längre så vi försöker med en lång istället mitt på dagen...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Min pojke blev ett år i april och han sover numer en gång per dag. Vi hade en övergångsperiod där han ibland sov två gånger och ibland en, beroende på hur hur han orkade.

2010-06-09 @ 08:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0