Senil...

Kan man bli senil när man är 26? Jag glömmer bort ALLTING!
Jag brukar reta upp mig på att Johan alltid frågar mig om allt, "när var det vi skulle... Var är min laddare? Var är min snusdosa, var är nagelsaxen osv osv....."
Men nu är det jag som frågar om allt. Det är helt sjukt!
Jag kommer inte ihåg vart jag lagt mina grejer, jag kommer inte ihåg vart jag har lagt Johans grejer. Jag kommer inte ihåg när Johan säger att han ska bort...
Fel dag på BVC var vi... Men det sjukaste är ändå att vi var tvugna att anlita barnvakt ett par timmar på lördag för att jag jobbar och Johan ska bort en sväng. Åsså för någon dag sen slog det mig att fan, jag jobbar ju!!! Inte går ju det? Vi fixar barnvakt, åsså igår säger Sofie men Zara, inte jobbar du i helgen!! Det är ju fortfarande Januari.... Näe, jag börjar på lördag (stensäker)! Nej, tyckte hon som själv jobbade i förrgår, att det stämmer inte med schemat. Så jag går och kollar, och det är NÄSTA helg jag börjar jobba!
Nog vet jag att det är den 27:e idag så fråga inte mig hur det ska hinna bli den 6:e till på lördag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0