Home alone

Idag är man ensam hemma. Johan tog lillan med sig till Vidsel då farmors längtan efter henne var så stor. Jag har sovit till 11... När får man annars sova ostört så länge? Bara passa på!;) Sen tog jag en lång skön dusch och rådde om mina fötter. Har gått igenom garderoben. Suttit och spelat lite spel på datorn. Ibland är det skönt att vara helt ensam. Bara känna lugnet för en stund. Nu är det inte så länge kvar tills dom kommer hem så jag funderar starkt på om man skulle ta sig antingen på gymet eller på solariet. Känns lite bakvänt då man har duschat, men man får väl göra det igen!;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Joo, har alltid varit intresserad av smink och hår och sånt.. Skulle vara kul att få ha något man verkligen gillar till yrke :)

Det är inte så svårt med designen om man väl kommer på det. Jag är inte heller så vass på datorer, men direkt jag skaffade bloggen så valde jag en grundmall och satte mig sen och kollade på alla koder, så kunde man ganska snabbt se hur man böt ut vissa saker och lärde sig ganska fort :) satt en kväll och ändrade, förhandsgranskade, ändrade, förhandsgranskede.. osv, sen vart det till sist bra :)



Joo, man tänker ju inte på att det finns ju barn som bor där, och det går ju bra, så då borde de ju gå bra för oss också :)

2010-01-30 @ 15:07:57
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jo, maila mig också!

2010-01-31 @ 13:48:11
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0