2 saker att berätta

1. Jag var på korpens cirkelträning igår, det var ett tag sen sist. Jag har träningsvärk idag. Jag kan fan inte sitta. Det är bara att gilla läget. Och det gör jag ju i och för sig. Litegrann... lite mindre emellanåt. Typ när man seriöst står och funderar om det är värt att sätta sig ner när man vet att man inte tar sig upp sen igen??

2. Vi hade tid för lillans 6-månader kontoll på BVC idag. Eller så var det en annan dag?!?! Jag vet inte hur många gånger jag har kollat i häftet och konstaterat att 13.45 idag var det dags. Där satt vi som två idioter och förstod inte varför Gerd aldrig kom och hämtade oss. Hon brukar aldrig vara sen... Så jag tog upp boken för 56:e gången minst, och tror ni inte det är den 26:e vi ska vara där??? Nåja, vi fick oss en stund med Malin iaf som var på föräldrautbildningen. Det var ju trevligt, så bortkastat var det ju inte att gå dit iaf... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0