Besök

Idag har jag och Bella haft Jonas och Jolle på besök.
Skönt när det kommer folk och hälsar på, och Bella har varit på sitt mest strålande humör så vi har suttit och spelat kort och hon har suttit med vid bordet och skrattat och lekt med sina leksaker.
Dock så verkade hon tycka snusdosan var roligast, haha... ;P Tur den är av plast!

Nu ska jag göra mig klar för sängen och invänta paradise hotell. Det är ju bara ikväll och imorgon kvar. Lite tråkigt. Men det börjar säkert nåt annat man följer. Någon som vet när desperate börjar om??

Kommentarer
Postat av: Martin

Men herregud så söt hon är, jag började skratta av glädje då jag såg dom bilderna! underbart! :D

2010-02-02 @ 12:16:43
URL: http://stordragon.blogg.se/
Postat av: Anonym

världens sötatste lilla barn o lik sin mamma så det förslår...en liten vacker prinsessa..precis som mamma....världens bästa mamma!!! love you always and forever!!!!

2010-02-02 @ 15:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0