Zara i styrketävling

Vet ni vad jag har gått och gjort?! Jo - jag har anmält mig till en jävla styrketävling! I tron att det skulle vara typ jag johan, nisse, sofie och kanske några till. Då far Johan på ett möte med moffen som driver kraft och hälsa. När han kom hem därifrån får jag höra att det ska annonseras ut och en massa människor är på. Gymmet ska till och med ha stängt för denna tävlingsdag. Jag kommer att skämma ut mig med mina små darriga obefintliga muskler! Oj oj... nu är de hårdträning fram till den hålls i slutet på februari. Jag funderar på att dopa mig. Någon som vet vart man får tag på sånt?!;)
Nej, men seriöst. Igår körde jag marklyft. 30kg, eller var de 35 vi körde? Det var SJUKT tungt! I den grenen ska man visst ta hela sin kroppsvikt, och inte fan kommer jag kunna lyfta 20kg till på den. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt! DÅ kanske jag kan klå en! ;)

2010-12-20 @ 21:52:33
URL: http://lottabakar.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har heller inte anmält mig eftersom jag totalt saknar styrka men jag är under pistolhot av mina vänner... Så jag måst nog anmäla mig. Men det kan ju bli en kul grej!

2010-12-21 @ 11:40:23
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0