Testflygning?

Jag antar att rfn har nån testflygning just ikväll. Jag är inget fan av det kan jag tala om!!! Ni som är bosatta på byn kan iaf inte ha missat detta? Min dotter är rädd för flyg och helikoptrar som lever om, och hon som annars brukar sova väldigt sött den här tiden, gör det absolut inte nu. Gaaaah! Om jag hade nån aning om hur man plockar ner dom skulle dom inte cirkulera där uppe just nu!!

Men seriöst?!?! Medans jag nu sitter här och ett flyger så nära att jag snart tror det kapar våran antenn. Får man göra så här? Flyg för fan på dagen! Säger jag som är småbarns mor och rädd om den lilla sömn man får... Dubbelsuck!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ring å klaga... kan inte säga vart men jag vet min mamma gjorde det när jag var liten.....

Jag blev helt hysterisk... av alla dessa flygplan som skulle korsa vår gårdsplan i Småbruk på sin väg till RFN

:(

Lider med dotra din!!

2010-12-08 @ 23:38:39
Postat av: Anna Eriksson

jag känner en som jobbar där.. de hade nattflyg-test. skulle bara vara i natt.. mellan 18-03.. de har cirkulerat över piteå oxå..

2010-12-09 @ 08:49:25
Postat av: Lotta

Skönt det är över. Tänk dig hur det kan låta i Vidsel ibland. Men ibland måste dom ju flyga då det är mörkt åxå, tyvärr.

2010-12-09 @ 17:07:20
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0