Snö snö snö

Idag har jag åter igen skottat. Jag funderar starkt på att leja en traktor! Hur dyrt kan det vara?! Kan säga att man blir mäkta avundsjuk och lång i ansiktet när traktorn kommer och tar grannens fjuttiga uppfart. Och där står jag med snöräven till en hel fotbollsplan. Frustrerande det där...
Idag har jag fått flytta på all snö jag skottade igår för att rymma den som kommit under natten/dagen. Hur mycket kan det egentligen komma på en dag?!
Men man får se det som ett motionspass så känns det genast bättre:)

Har även gjort fudge ikväll. Jag hade velat göra saffransbröd till jul också. Men det hinns nog inte med.

Nej, detta blev inget roligt inlägg. Men tyvärr blir det inte roligare än så, så nu säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0