Shopping

Idag skulle Johan till ortopeden och eftersom det var till piteå han skulle var jag inte sen att poängtera att jag gärna följer med. Jag har ju varit sugen att gå i affärer ett tag. Försökte få en shoppingkompis med mig men antingen var det jobb, skola eller pengabrist hos alla vänninor. Så Martin ställde upp och följde mig en stund efter att vi käkat lunch på café piteå. Dock är jag ju segast i världen när jag väl börjar titta på grejer, det ska verkligen kännas perfekt! Så jag släppte han ur mitt våld när min karl var klar med sin bokade tid. Jag hann gå på JC och H&M sen kände jag att jag inte ville låta dom vänta på mig mer... Men jag fann mig strumpyxor, lite underkläder, en lång t-shirt, mys-shorts och nya sommarskor så jag är nöjd! Så köpte jag ju även ett par jeans och en body till lillan. Det går inte att komma hem från stan utan att köpa nåt till henne...;P  Ska lägga upp bilder, men det får vänta tills imorgon då jag är hemma. Vi blev kvar i Piteå och ska unna oss att gå på bio ikväll. Clash of the titans, hoppas den är bra! Den såg sjukt bra ut på trailern iaf!
Och jo, det gick bra för Johan hos ortopeden. Det har långt ifrån läkt ihop, men det läker visst bra och om en månad tror dom han kan kasta kryckorna. Det hoppas vi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0