MCtur

Nu har jag åkt MC med Johan. En längre tur till Vidsel blev det och trots att den enda utsikten jag hade var skog, skog och... Skooog?! (på grund av min kollosalt stora hjälm som knockade Johan så fort jag hade huvudet i någon annan vinkel än så långt åt vänster som det möjligt går att vrida) - så gör jag väldigt gärna om det igen. Hade dock föredragit att se lite av vägen också så till nästa gång tror jag det blir att leta åt någon annan hjälm. Nu ska jag lägga mig med min nackspärr och sova ett par timmar hade jag tänkt. Imorgon blir det en sväng till stan och jag hoppas på att hitta mig ett par jeans. Det är inte så trevligt att visa cracken för alla i dom enda jag kan ha nu. Ett par mammajeans som jag smart nog klippte bort mudden på. Resultatet blev inte så smickrande... eller, ja det beror ju på hur man ser det. Min röv är ju rätt het - men kanske inget man gärna visar upp för hela världen.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Stan som min stad? ;) Kom förbi i såna fall en sväng om du har tid. Jag e ledig. Hur som haver, far på Cubus å köp den där rosa saken åt Isabelle.. Såååå söt!

2009-09-16 @ 17:35:32
URL: http://thelifeoffie.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Men sara, nu glömde du ju den rosa luddtröjan till Isabelle juhh!!! ;)

2009-09-16 @ 20:14:34
URL: http://thelifeoffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0