Cirkelträning

Ikväll var jag och Lotta på cirkelträning. Fy satan vad mina armar och ben skakade i slutet kan jag tala om!! Jag är helt slut... Men på ett bra sätt! Jag kommer nog sova gott inatt ;)

Har haft mycket besök här hemma idag. Turid, Lotta, Sofie, Nisse och Josef har varit och hälsat på. Så har jag och Isabelle varit till mitt jobb och hälsat på. Dom hinner inte med för hon växer så fort så vi fick lova att komma oftare. Det ska jag väl kunna hålla ;) Dom frågade om jag trivs, åhh hell ya!! Det här är det bästa som hänt mig i mitt liv. Det finns inget bättre än att vara hemma med Isabelle, hon ger mig allt jag behöver för att vara den lyckligaste på jorden! Och Johan med då förståss, han ska vi inte glömma ;)
När Sofie kom efter jobbet sa hon att en av mina arbetskamrater sa att det syntes på mig, och det är ju en väldig komplimang. Sofie sa också för några veckor sen att sen jag blev mamma (och redan när jag var gravid) så syns det att jag har fått bättre självförtroende och blivit mycket gladare. Att det lyser om mig, vad glad jag blev! Jag sa att jag har ju gått från att vara i princip ingen till den viktigaste människan i en annans liv. Och att känna en sån stark kärlek och glädje till sitt barn är som terapi. Förut var jag ganska ledsen och upprörd över vissa aspekter i mitt liv, men nu har jag lämnat det bakom mig, och spenderar tiden till allt och alla jag gillar istället för att sakna det jag inte har. Näe, men jag känner mig som en mycket starkare, positiv och glad tjej i dagens läge.
Skål för det! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt att höra ^^, angående det sista du skrev!



får man inte se bilder på hur ni bor? :)

2009-10-01 @ 10:24:53
URL: http://mlisOrd.blogspot.com
Postat av: Madde

Vilket härligt inlägg! :)

2009-10-05 @ 12:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0