Farsdag!

Har ni uppvaktat era pappor? Våran pappa fick en nyckelring i silver som det står "mr perfect" på. Och en tårta förstås! Johan fick frukost på sängen när jag i ren panik imorse insåg att han borde få nåt också. Jag loggade in på bloglovin och läste allas bloggar och en efter en hade dom uppvaktat deras makar/sambos... Ja, vad ska man dra till med då lixom?! Men jag har försökt vara extra snäll idag och hoppas att det duger;) Har aldrig ens tänkt tanken men när den kom var det ju självklart! Men nu har jag lärt mig och är redo för den matchen nästa år igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha äsch då :> Tror inte jag heller hade varit med på noterna där :)

2009-11-09 @ 01:35:47
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0