Flytthjälp

Ikväll har jag hjälpt Sofie och Nisse att flytta. Inte så länge, och jag kunde inte göra så mycket heller. Men lite är ju bättre än ingenting... Jag bar lite småsaker som inte vägde nåt och plockade ner från toan och lite i fönstrena. Alltså dom har hållt på att flytta sen vad? 5? 6? Jag kom runt 7... Och redan är lägenheten typ tom - eeeeeekooo. Det är helt sjukt vad fort det gick. Dom har ju kläder och lite toalettartiklar och smågrejjer kvar. Men inte är det mycket. Jag vill också flytta! Nuuu, kan ingen sälja sitt underbara hem till mig?!
Förresten är det en underlig känsla som landade hos mig just nu. Jag kommer inte att kunna springa över då jag är uttråkad för att bara surra av mig en snabbis. Eller låna sylten när jag står vid spisen och där inser att våran burk är tom. Vi har haft så roligt här nära varandra. Vi med er iaf, hahaaa ;)
Sofie och Nisse, ni lämnar ett tomrum efter er! Ingen kommer att kunna fylla upp det! - *melodramatiskt* - I know!

Kommentarer
Postat av: hallå!!!!

vart ska dom flytta??

2009-06-16 @ 21:53:29
Postat av: Sofie

Vi kommer sakna er också!! SNYFT!

2009-06-18 @ 00:32:59
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0