Bra start

Johan kom hem i morse och skulle hämta elektronik grejer som ska på tippen. Det var en väldigt snabb visit (han jobbar idag), han kom in, sa hej och sen hejdå typ. Men då tittade han på mig det sista han gjorde och sa "vad vacker du är idag" och jag blev så super glad. Jag bara log och kände mig... vacker!;)
Där stod jag i min nattskjorta utan smink och i rufsigt hår och han tittade på mig så där djupt som bara han kan och sa de orden. Tänk vad en komplimang kan göra mycket...!
Man skymtar solen från och till idag också. Jag kollade midsommarvädret i njallejaur på yr.no igen och guess what? Från att i söndags bara visat mulet och regn, ser det ut att bli uppehåll och sol till helgen! Kan det bli så måntro? Det såg inte ut att vara någon värme men bara vi slipper spendera hela midsommarhelgen sittandes i husvagnar så är jag nöjd!;) Mmm, ganska bra dag ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0