Hemmakväll med Jerry

Ikväll har jag hämtat Jerry. Det blir kalas i öltältet för Sofie och Nisse ikväll. Eftersom att alla jag känner typ ska dit eller så jobbar dom så passar det ju bra att jag får lite sällskap!=) Josef är också här. Vi har köpt oss liiiite ? godis och chillar. Kände att min dag varit alldeles för nyttig så det måste ju neutraliseras, eller? Till frukost åt jag en skål vaniljyoughurt med russin, havregryn och en fruktsallad. Till lunch blev det stekt lax med romsås och potatis. Ååå, det var så gott!! Mycket godare än godis...

Till middag blev det ost/skinksallad som jag hade två sorters melon i och ananas/passion keso till det. Det var också riktigt smarrigt. Sommarmat... Jag passade på då Johan gjorde lever... Ussh, jag tycker inte om lever. Första gången vi ställt oss och lagat två sorters mat.
Neee, om man kanske skulle rasta hajna innan det händer en olycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0