Trötter

Tror ni någon är död? Johan hade varit vaken i 26 timmar då han somnade... Vi gick på MIX och åt då vi kom hem vid 5. Ingen av oss orkade laga någon mat... Sen slog vi igång en film (som jag faktiskt inte vet vad den heter, men jag återkommer till den imorgon då jag sett den klart) men vi såg bara halva så snarkade Johan. Nu har jag varit och handlat så det finns frukost imorgon. Våran kyl var ekandes tom. Finns inget värre än att vakna och magen kurrar och så måste man gå och handla först. Då blir man på dåligt humör! Iaf jag...
Världen är allt bra liten ibland. Träffade Fie då vi skulle stanna och tanka i Antnäs... Och egentligen så hade jag inte ens tänkt stanna och tanka där, men då man lika kör förbi så svängde vi in och där stod dom. Hur stora är oddsen egentligen?!=) Hundra år sen jag såg henne sist! Det var en sån underlig känsla när vi åkte för det kändes riktigt tråkigt att det bara var en så´n snabb sväng. Jag hade velat fråga hur mycket som helst!! Så tycker verkligen vi borde ta och ses nån dag!=)
Nu ska jag... Ja, gissa vad! Jag ska starta en betapet match! Shocking - haa?! Det var faktiskt länge sen sist nu. Får vi väl se om jag fastnar hela natten, eller om jag faktiskt lyckas vinna och nöjer mig med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0