Trött, seg, ofräsch...

Så känner jag mig idag... Jag har typ städat och diskat hela dagen. I väldigt långsamt tempo dock. Jag är fruktansvärt trött dessutom. La mig på soffan vid sju för att se vad "real housewives of new york" egentligen är för nåt. 5 minuter och jag snarkade! Höll knappt på att ta mig upp från soffan så trött är jag... Och jag har vänt på dygnet den senaste veckan! Har inte kunnat sova så bra på nätterna vilket resulterat i att jag sovit hela dagarna istället. I dag klev jag upp 11. Vaknade 5 imorse och var pigg. 7 åt jag frukost till SATC men somnade då jag svalt sista tuggan och då var det ju kört! Hmmm, den där tv´n kanske har nåt med saken att göra?!;)

Tänkte ut och få mig nå frisk luft jag håller på att kvävas ihjäl här känns det som...

Kommentarer
Postat av: Emilie

=) gör du i morgon ? du kan ju ringa om jag inte hinner före ; )

2009-07-11 @ 01:21:51
URL: http://Missfroggy88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0