Sömnproblem eller vad?

Igår la jag mig vid ett tiden skulle jag tro... gissa när jag somnade. Typ 9 imorse?! Jag måste börja äta sömnmedicin snart om detta ska gå vägen... Försökte läsa, titta på tv men näe. När jag väl bestämt mig för att inte sova alls, utan satsa på att vara vaken i ett kör till typ 6-7 ikväll istället, då gick det bra minsann att somna. Typiskt...
Kvällen har vi spenderat hos pappsen. Spelade kubb mot han och Carina och vi vann... =) Yeaaah. Sen blev det en bastu så nu är man ren och luktar gott. Ska lägga oss och se första avsnittet i en ny serie. Being human tror jag den hette. Hoppas den är lika bra som den låter!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Being human går på ettan, och är bra! Ser du den på webben då eller?

2009-07-20 @ 15:26:37
URL: http://lottabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0