Lugn dag...

Idag har varit en väldigt lugn dag. Jag och Johan låg kvar i sängen till närmare ett. Jag såg dock på SATC till mitt försvar. Men även jag sov alldeles för länge. Magarna kurrade och kylen ekade av sin frånvaro på mat, så vi gick på café med Martin och Sofia av ren lathet för att äta lunch. Jag fick en bränd omelett som smakade smutsig stekpanna? Men jag ska inte klaga för jag sa inget. Jag var då dessutom hungrig så jag åt upp typ allt ändå. I denna värld ska man inte vara kräsen... Tror dock aldrig det har hänt att jag klagat på mat som jag varit missnöjd över på nåt sätt. Hur är det med er? Gör ni det då ni äter ute? Vad säger man? Är det oartigt? Hur pass "dålig" ska maten vara för att man ska klaga?
Imorgon blir det dock att stiga upp då jag har en tid att passa. Eller passa och passa. Men Sofie kommer med Jerry innan hon börjar jobba kl 8 så då måste man ju som vara vaken. Och vad har jag gjort ikväll? Johan for på jobbet vid 17 tiden och jag la mig framför tv:n efter maten, och..... Somnade!! What the f*** is wrong with me?! (jag var ju "nyvaken") Är det normalt att vara så här trött??? Har det nåt med slutskedet av graviditeten att göra? Det enda jag gör numer är att sova, och på helt fel tider dessutom. Hela mitt system har blivit galet. Mmm, se här, hur mina dagar har sett ut på ett ungefär...
4-5 tiden vaknar. Omöjligt att somna om. Ofta drömmer jag konstiga drömmar och den lille/a lever om massor... Sitter vid datorn/ser på film/tv, äter för denna tid är jag alltid hungrig....
7-8 tiden zzzzZnnark, äntligen!!
12-14 tiden gääääsp, måste vi stiga upp? JOOOO hela dagen borta!! Matdags...
16-18 middagsdags...
18-jaa? Kan sova hur många timmar som helst....
När jag väl vaknar sitter jag ju uppe halva natten. Kanske kommer i säng vid 2-3 tiden... Nalta jobbigt. Och det sjuka är att jag verkligen försöker vara vaken på kvällen och sova på natten, men det går bara inte. Nu är jag ju väldigt pigg då jag sovit flera timmar, men jag avslutar detta inlägg för att lägga mig i sängen och fortsätta mitt SATC maraton och hoppas på att kunna somna i vettig tid. Godnatt då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0