Dop

Nu är det fullt upp med dopet. Dags för tvättning, bakning och dukning. Jag har totalt ångrat inställning och ser faktiskt fram emot dopet ordentligt mycket nu. Så får man ju träffa de nära som man inte sett på ett tag. Från början måste jag erkänna att jag inte ville döpa Isabelle. Jag ville ha en cermoni här hemma med bara familjen, och sen att hon skulle få välja själv när hon blir större. Men Johan gav sig inte i frågan. Och det känns bättre nu. Imorgon är det dags. Synd bara att lillan är förkyld. Vi hoppas hon mår bättre imorgon!

Kommentarer
Postat av: Malla

Tusen tack för att du röstade på mig :)



Jag fick inte heller bestämma ang dop, för mig hade det räckt med ett litet namnkalas typ, men men, det är ju inte alltid maken får bestämma annars!



ang. det här med att folk frågar om det är en kille eller tjej..den frågan får vi med även fast hon lixom har rosa mössa och så, overallen är visserligen brun, men njaa, jag tycker hon ser väldigt flickig ut.



Fast jag gjorde samma...eller jag var på affärn härom dagen och en liten kille började prata med mig, han sa vad han hette...i kundvagnen satt lillebror och jag frågade vad "han" hette (brun overall, ingen mössa) och storebror svarade "elvira" oppps :P

2009-12-05 @ 22:41:31
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Michelle

Tack söta underbara du :) När jag är bättre får du slå på kaffet så kommer jag och kollar på dop-bilder :) .. Jamenvisst, blev lite Ben and Jerry's glass, choklard med brownies i :D John köpte et gott te igår, mint-te, skönt för halsen! :)



Kram!

2009-12-09 @ 19:49:56
Postat av: malin

ooh jag vill också se dopbilder på sötungen <3

hoppas allt är bra med er och att vi ses snart ;)

tänkte ta en fika med micha här nån dag, då kanske du å bella vill följa med, vore ju super!

kramar

2009-12-15 @ 13:19:57
URL: http://marilynjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0