Underhållande

Sofie kan vara rätt rolig ibland...

Familjen Norén anländer hos Jompa som har födelsedag idag för att snåla på fikat (har för övrigt intagit årets ranson på sötsaker under denna dag - jobbigt värre!). Inte långt bakom anländer även Sofie och Nisse för att snåla på fikat, och dom snåltarmarna hade till och med redan fikat där en gång idag;) När Sofie kommer in går hon direkt till Isabelle som sitter i bilstolen på golvet. "neeeeeeeeeeej men hej Isabelle!! Åh, så söt... Men åååh, så kallt! Jo, det är så kallt här på golvet... Stackars dig... Ska du komma till moster... Jo, nog vill du komma till moster (Sofie sträcker ut armarna mot Isabelle som fortfarande sitter fastspänd i stolen. Vid det här laget stirrar alla på scenen som utspelas dom emellan. Balkongdörren stängs).  Joo, nu blev det mycket bättre. Åååå så söt du är" osv. osv. 
Det går en stund, jag säger: Alltså, du får ju ta upp henne
- Neej, jag väntar tills hon börjar gråta (que?!) så jag får vara hennes goda räddare höööh.
Det går några sekunder. Okej, jag tar upp henne. 
Isabelle börjar gråta. Hahaa, inte snyggt!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0