Tips mot fläckar?

Jag har börjat prenumerera på "vi föräldrar". Natuligtvis blev jag "lurad" till denna prenumeration då man aldrig klarar av att säga nej till försäljare, jag är för tragisk!! hon som lyckades övertala mig frågade varför jag inte ville och jag svarade att jag helt enkelt inte läser tidningar (vilken lögn!!). Hon sa nåt i stil med att denna tidning är föräldrars bibel och att den har svar på så mycket, varav jag kontrar med att om jag har några funderingar så googlar jag dom och det funkar väldigt bra för mig. YEEES tänkte jag, försök och överta mig efter det, svar på tal! Nog fan lyckades hon få mig att upprepa efter henne "ja, jag heter Zara Norén och bor på skolgatan 18B. Jag binder mig härmed.... bla bla" Vad är det för fel på mig?? Jag måste lära mig att bli otrevlig eller helt enkelt snöra på luren. Nåja. I det första numret jag fick hem kan man vinna en tvättmaskin för bästa tipset mot fläckar på kläder. Jag vill så sjukt mycket vinna den (till min älskade bror)! Men jag har inga bra tips, tyvärr... Galltvål, och salt. Men dom tipsen vet ju alla om så det lär ju komma hundratusentals bidrag med det svaret. *suck* Jag tänker och jag tänker... Hjäääälp mig!
Jaa, det kan anses som fusk att be om tips för att vinna en tävling, men några regler stod ju faktiskt inte med. Så om någon mot all förmodan vill hjälpa mig och inte sig själv (funderar om jag helt tappat förståndet som hoppas det finns någon så generös människa där ute...) att vinna en tvättmaskin, så dela med er av era tips till mig!=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har ju redan en tvättmaskin! :P

2009-08-16 @ 23:09:04
URL: http://sofieri.blogg.se/
Postat av: Zara

Jag vill ju vinna den till vår bror!=)

2009-08-16 @ 23:35:12
URL: http://zaraaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

mjölk är en bra fläckborttagare, ex. mot blåbärssoppa-fläckar.. lägg i blöt i mjölk och låt stå över natten, i rumstemeratur. tvätta sedan plagget som vanligt! funkar!!

2009-08-17 @ 12:29:04
Postat av: Caroline.

Hade jag haft några fiffiga tips hade jag delat med mig : ) Jag använder nästan alltid Vanish men det är ju inget husmorsknep direkt.

2009-08-17 @ 15:38:54
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0