Paltbjudning.

I måndags bestämde vi att på onsdag blir det palt till middag. Så vi bjöd in Sofie och Nisse. Det slutade med att dom två, Josef, Jonas, Johan W, Martin, Turid, Lotta och Sammy plus jag och johan satt runt bordet. Dock så hade sammy och lotta redan ätit, men vi andra 9 tröck paltar som aldrig förr. Så kan det gå! Jag har inte tänkt ta åt mig äran av palten heller (känns inte riktigt rättvist), utan det var Johan och Turid som skötte palten medans jag stod för dukning. Fast jag rullade några stycken där på slutet. Säkert dom som gick sönder... Riktigt gott var det och jag kan tala om att det känns i magen nu! Fan vad mätt jag är... Så det har varit full rulle här hemma kan jag tala om! Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en stund hade jag tänkt. Om jag nu kan... Om möjligt så kan det bli ännu svårare att koncentrera sig för alla tankar som går runt i huvudet än vad det var igår! Men dom är fyllda av glädje!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0