Glad påsk!

Jag sov inte ett skit natten till igår, alltså onsdag natt. Jag var så trött så trött! Jag somnade på Turras soffa i vidsel till och med. Så sängen var efterlängtad då jag väl kom hem. Men lillen i magen ville inte att mamma skulle sova, så enkelt var det! Aldrig har det varit så oskönt att ha dig i magen som då. Det sparkades och bubblade och lät hemskt gjorde det. Hela tiden kom det ett bubbel längst ner i magen som steg upp mot halsen och avslutades i en stor oskön rap. Och det var inte på grund av "mig"... Hela magen kändes som en karusell. Detta resulterade i att jag var världens surkart igår! På jobbet sa till och med Kerstin "värst vad du såg allvarlig ut idag"... Mm, jag kanske lyckades få mig en timmes sömn så det var ju ett under att jag stod upp överhuvudtaget. Jag var ju tvungen att spärra upp ögonen i en stirrig blick för att dom inte skulle somna... Jag orkade heller inte ta itu med nåt igår kväll på grund av tröttheten och grinig som en unge var jag! Så all packning inför resan som bär av på ca 45 minuter har jag fått ta itu med på morgonen. Jag känner mig gode så stressad. Och vad gör man, jo, sätter sig här och skriver. Jaja, egentligen ville jag bara informera er om att nu drar vi och blir borta över helgen. Den ska bestå av skoterfärder, roliga spel, sena kvällar, tidiga mornar och sjukt smarrig mat. Det lät väl underbart! Näe, nu ska jag fortsätta packa så jag är klar då Johan kommer och hämtar mig! Glad påsk på er!!

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-17 @ 06:20:11
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: sofie

Orka och vilja är ju olika saker eller hur? :) Dessutom är det ju över ett år kvar, så jag får fundera ett tag till ;P

2009-04-17 @ 17:06:25
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0