Ett fint hus. Ett vääääääldigt fint hus...

Jag vill inte ens skriva om det på min blogg. Min största rädsla är att någon ska fatta tycke för detta underbara hem som jag så mycket vill ska bli mitt, och "sno" det från oss. Men igår var vi och tittade på norrbottensgården på gammelvägen. Det var stort, det var fint, det var underbart. Jag kunde rent se våran familj där i tankarna och höra barnfötterna springa runt över golven. Jag blev kär. Johan blev kär. Hans föräldrar blev det med. Och det var dyrt... Mycket dyrt. Jag kunde nästan inte somna i natt. Skulle läsa, men mina tankar som vandrade runt i huvudet efter visningen gjorde det totalt omöjligt att koncentrera sig på bokläsning. Jag har drömt om det där huset hela natten! Vi får se hur detta går. Håll tummarna för oss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

tummarna hålls!

2009-04-01 @ 11:39:21
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0