Nu är jag också här...

Ute i bloggvärlden! Jag läser på bloggsidan varje dag. Snokar i allas liv... Och nu tänkte jag att jag skulle starta en egen för er alla andra att snoka i. Inte för att jag tror att det kommer att stå så mycket intressant... Men men:)

Igår for jag på Cinderella i Piteå igen. Jag hade Turid och Lotta med mig som smakråd.
Och för min del blev det faktiskt klänningsköp!! Gissa om jag är glad?! Den är så vacker. JAG är så vacker i den! Jag måste gå och stryka på den minst en gång i timmen, detta är inte bra.
Men det är då inte billigt att gifta sig. Klänningen kostade 6500! Då fick jag den ändå 2300 kr billigare. Och det var ju en annan sak... förra gången jag var där så fastnade jag för två klänningar, varav denna var den ena.
Då fick jag med mig en lapp hem med namn samt pris på klänningarna. När jag nu kom denna gång så hade en i personalen felaktigt gått ut med att den kostar 6500 så just den var dom tvugna att sälja till det priset, och då slog man ju till förstås!
Skönt att inte längre vela. Inget mer surfande på jordens alla sidor. Johan är nog rätt nöjd. Han har nog tröttnat på allt mitt tjat om alla klänningar och sitta och titta med mig! Sen började faktiskt Turid att gråta också så det är nog ett rätt så bra betyg:)
Jag prövade en tiara och en slöja till. Jag kände mig som den vackraste på jorden! Fast jag hade då inte råd att köpa dom nu. Dom gick på 1400 tillsammans, som sagt. Det är inte billigt...
Trackback
RSS 2.0