Fan vad surt!!

Då kommer jag hem. Öppnar postlådan och där i ligger ett jättefint kuvert med mitt och Johans namn i fin kursiv skrivstil. Handskrivet. Naturligtvis blev jag ju så nyfiken att jag var tvungen att öppna det direkt! Så jag slet upp det och där i ligger en jävla påminelse på hyran från oktober!! Hur kul är det då?! Jag tänkte direkt, nähäää ni. Försök inte blåsa oss!! Men nu har jag kollat upp hemma och trots att själva räkningen är insatt i pärmen för betalda räkningar med datum vi betalade den och allt! Så hittar jag den varken i min eller johans historik på fsb´s sida. Alla månader förutom den. Hur kunde det bli så då?! Och jag som trodde vi fick något roligt i lådan. Näee... då ska man hosta upp 5000 som man trott är betalt och klart! Skitdag! Ursäkta mitt språk nu, men vem fan är så taskig att dom lägger en räkning i ett skitfint kuvert och sen anstränger sig för att skriva någons namn ursnyggt?! Förstå besvikelsen...
Och inte blev det då nån morgonpromenad imorse heller. Den sov jag bort! Och frukosten med.... Det är ju för sorgligt det hära. Och ikväll ska jag köra till Boden och hälsa på min kära vän Angelica som fyller år, och där bjuds det på tårta. Det kan man ju inte ens försöka stå emot, det är ju rent oförskämt att komma på någons födelsedag och sen säga "neeeee. jag bantar".... Eller hur?;P

Kommentarer
Postat av: Malin (kusinen:-)

Hej!
Guu vad kul att du hittade igen min blogg :-) Å tack så mycket för inbjudan! Vad spännande :-)Ser verkligen fram emot det :-) Ni kommer säkert att vara superfina! ( Å Malin ska inte börja lipa...näää inte då!)
Kommer ni till Rättsel i påsk? Vi åker upp över påskafton för att umgås lite.. Ev. blir vi kvar över natten...men det är ju lite bängligt med småbarn och brakfest.. Den kombinationen funkar inte riktigt så bra.
Nåväl...ha det bra, så kanske vi ses! Kram // Malin

2008-03-19 @ 18:26:30
Postat av: Malin igen...

Fyyy vad surt med hyran! Taskigt av hyresbolaget att vänta ett halvår med påminnelse....Jädrar vad f-bannad jag hade varit..
Hoppas att det löser sig!

2008-03-19 @ 18:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0