SATC på bio och jag dissar...

Yepp... Jag var trött efter jobbet. Så jag tänkte att jag kommer att somna mitt i filmen, aldrig att jag klarar av att hålla mig vaken i över två timmar till en film hur bra den än är. Och nu sitter jag här hemma och är fruktansvärt uttråkad... Och PIGG! Hur gick det till?! Jag skulle följt med Lotta och Jennifer... Och jag som har väntat och längtat efter att få se tjejerna i en film. Jaja, hoppas den går fler dagar eller att kanske Sofie får hem den på bra kvalla.

Jag har iaf fått hem ett kit med tandblekning som jag borde roa mig med att testa. Se om det fungerar.... Jag är dock lite skraj för det här att få skenan som den ska vara och klippa till. Så, nu ska jag ta före bild, och sen kanske jag tipsar om en superprodukt. *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0