Promenad! oohh, yes!

Nu jäklar har jag äntligen tagit mig i kragen... Ska man kanske inte säga efter första gången, men jag tänker verkligen fortsätta för jag känner rent hur bra jag mår! Jag kom nyss hem efter en powerwalk tillsammans med Emilie. Vi gick i 1timme och 20 minuter. Varav 20 minuter på åsen tills jag fick panik av alla myggen så då böt vi till vägen runt kyrkan i stället. Jag har typ 5 feta myggbett stora som en 10:a, och detta är verkligen inget skämt!=( Hur kan man vara så här överkänslig mot mygg?! Kul att det ena är mitt i pannan... Jag får se till att inte klia, då brukar dom ju ändå vara borta nästa dag... Men det är ju det där att hålla sig. Nee, nu ska jag hoppa in i duschen och kallt ska vattnet vara. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gu vad du e hurtig! Ska själv ta mig i kragen så fort jag får simester...

Har anmält oss till eran stora dag idag :-) Vi kommer att komma på vigseln men tyvärr, tyvärr inte till festen :-( Eftersom våra enda potentiella barnvakter har fått förhinder... men ser fram emot att träffas (om än det bara blir ett hej :-) ) Ska bli såååå spännande!

Hoppas allt är bra för övrigt!

2008-07-06 @ 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0