Naket, svensexa och sockervadd

Johan är med i dagens tidning, Kuriren! Här finns artikeln... Och jag var med på ett hörn, tänka sig!

http://www.kuriren.nu/lokalt/?ort=360872&articleid=3973128

Dock så hade jag inte på mig det där som det stod i tidningen på min möhippa, det var ju bara kjolen och slöjan.
Ändå fult att det faktiskt gick runt folk helt näck!!! Om jag inte sett det med egna ögon i lördags så skulle jag inte ha trott det även om det stod i tidningen... Konstigt att inte polisen kom och plockade dom!
Nåja, det var lite roligt...

Nu ska jag gå och laga mig nå mat. Imorgon blir det IKEA, för de sista inköpen till bröllopet. Sen ska jag på den där husvisningen iaf. Turid och Stig, och kanske Sofie ska följa mig. Ska man hoppas att det är helt ruttet? Nej, jag hoppas att jag är den enda som är där och att det är jätte fint och dom måste gå ner i pris!=) Det gör jag....

Kommentarer
Postat av: Maria

Men åh =)) Köpte ni tidningen? =))

2008-07-28 @ 11:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0