HejHopp!

Huset i Bränna var fint, för att börja detta inlägg med något! Men det fanns en del nackdelar. Som vägde över de positiva. För det första så var det en bit från centrum, och jag vill inte bosätta mig så långt ifrån att jag blir bunden att köra ungar hit och dit fram och tillbaka när den dagen väl kommer... Jag vill bo liiite utanför, men med cykelavstånd ändå.... Eller egentligen så behöver det inte vara ett hus utanför, bara man inte har grannarna 5 cm från baken då man går utanför yterdörren. Då kan man ju lika gärna bo kvar i lägenhet, eller flytta till radhus tycker jag! Toaletten var också lite väl liten och det fanns bara en... Inget utrymme för blöjbyten eller toalettkö... Se vad förnuftig jag är som faktiskt tänker in i framtiden! Näe, det var Turid som sa det och det är ju faktiskt sant. Vardagsrummet var också lite litet... ska man sitta fem pers där inne och se en film så får man verkligen trängas. Men annars var det jätte fint! I toppen skick och köket var helt underbart!!! Rummen var ganska stora också och jag älskade gården och utrymmena där!! Nåja... det kommer fler hus.

Nu ska jag sätta mig och jobba lite med bröllopet, det är nästan som att ha ett extra jobb...?=) Sen kommer Johan äntligen hem, i tre veckor!! Inte dumt! Så underbart vi ska ha det!!! Hoppas vädret håller i sig så man kan åka iväg och bada och såna grejer. Har inte gjort det en enda gång i sommar. Lite tråkigt faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Malin (kusinen:-)

Hej!

Hoppas allt är bra och att bröllopsnerverna går att hålla i styr :-) Gudars vad spännande det ska bli att se er!



Lycka till nu med allt och att dagen blir bäst, så ses vi en sväng på fredag!



Kram!

2008-08-06 @ 21:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0