Våra bästa år.

Hur kan man fastna i "våra bästa år"?! Det är ju nästan tragiskt. Varje gång jag ser det (händer inte så ofta eftersom man jobbar dagtid...) så tänker jag till och med "fan vad dåligt det här är!"... Ändå kan jag inte byta kanal om jag sätter mig vid tv´n och det programmet går. Om man ser avsnittet kl 10 (som dessutom går lagomt till frukost ens lediga dag) på morgonen som är en repris, måste man se nästa avsnitt som går vid 13 för att se vad som händer. Men det är ju just det! Det händer ingenting... Ändå är jag en av dom som har fastnat i denna serie som aldrig verkar ta slut....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo du gjorde alldeles rätt :) Svara till personen i deras blogg, annars kanske dom aldrig hittar igen ditt svar :)

2008-04-03 @ 16:26:12
URL: http://sofieri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0