Tiden går fort...

Det var några dagar sen man orkade skriva något här... Men det har inte hänt så mycket intressant. Jag har köpt olika smågrejer till bordsdekorationen att pröva ut. Känns som man måste börja få klart med dukning och placering snart, för tiden bara rinner ifrån en!! det är faktiskt bara 3månader och 3 veckor kvar till bröllopet nu! Tiden går så fort att man inte hinner med... Jag och Lotta for till Piteå igår för en dag på Stan tillsammans med Turid. Jag hittade mig en väska och schampoo & balsam hos frisören för mitt skitiga hår! Som tydligen både är fett och torrt på samma gång!? Hårbotten är torr och flagnar, och håret blir fettigt på bara nån timme, seriöst alltså. Det är inte fräsht! Så nu har jag fått nå dunder grejer så får vi se om det blir bättre! *hoppas* Åsså gick vi in på Cinderella och fick byta ut min tiara till prov tiaran. Det gick väldans lätt!=) Den jag provade var jätte fin och den jag fick hem satt inte bra alls.. Men nu sitter den som den ska! Sen mötte vi upp Hanna och vi fyra började prata om bröllopet... Och jag kom fram till att.... SHIT... Nu börjar det ju närma sig med stormsteg och jag vet inte ens vad vi ska ha på borden än... Tur jag har er som kommer med förslag och öppnar ens vyer!:) Jag vill ha det ganska enkelt och stilrent... Vi får se, jag har ju några idéer att testa på. Fast jag ska inte skriva om dom här så att ni gäster vet hur det kommer se ut...
Nu har jag även sett guldkompassen. Jag och Lotta såg den i onsdags. Den var ganska bra! Och nu vill man ju bara se nästa film. Ussh, vad frustrerande med filmer som inte slutar med ett slut. Utan som slutar med en början. Men den är helt klart se värd om någon behöver ett film tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0