Klättring på dödlars

Idag har jag, johan och Aron varit på dödlars hela dagen och klättrat. Det syns på min fina bränna *harkel* (svårt att ta kort på sig själv, men ni ser iaf. Inte snyggt)!Det var första turen i år på dödlars, nästan första gången ute överhuvudtaget.
Har hunnit en sväng på hundberget, men det vart ju inte någon långtur. Vilken kanondag!! Fint väder, världens finaste utsikt (jag älskar dödlarsberget, det är så himla vackert där!), trevligt sällskap (första gången jag träffade Aron, och hoppas vi kan klättra mer i sommar, riktigt trevlig kille!), MEN. Det bästa var ändå att det gick så sjukt bra för mig idag! Jag är riktigt nöjd faktiskt. Och det sista jag gjorde var att klara "pimpinella", 5b. Personbästa, så dagen kunde ju inte sluta bättre!:)
Jag och Aron
 
Jag återkommer imorgon om helgens midsommarfirande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0