Shopping och inventering!

Då var årets julklappar nästan klara! Bara tre stycken kvar som vi inte lyckades få ihop trots många timmars sökande på stan. Så ikväll ska vi lyssna på gomusik och slå in dom, mysigt!
När vi kom hem var det bara å lasta ur bilen och vidare mot coop, där inventering väntade! Vi föräldrar till hockeylaget skulle få inventera så grabbarna får en slant till lagkassan, men fyyyy tusan! Jag vill aldrig räkna nåt mer i hela mitt liv! Jag kommer inte behöva räkna får för att somna ikväll, om vi säger så!
Men nu ska vi slå oss ner och äta en sen middag. Pizza står på matsedeln. Det gjorde väl inte det från början, men stressiga dagar får man ändra på den;).... har jag hört. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0