Ett helt år har hunnit gå...

Jag förstår inte alls att det har gått ett år sedan du kom till oss. Tiden har gått så fort, att jag har bara hunnit blinka känns det som.
Min älskade Ronja. Du är så underbar! Den gladaste bäbisen på jorden måste du vara.
Du är och har alltid varit så glad. Man behöver bara titta på dig så får man ett leende tillbaka:)
Visst kan du ha humör också, och då svänger det fort. Då kommer småtänderna fram, för du har precis kommit på att du kan bitas. Men lika fort är det över igen.

Du är en riktig mammagris. Men det gör inte mig något, jag tycker det är så mysigt.
Du brukar kura ihop dig i min famn och titta på mig och det ser ut som att det är det mysigaste som finns.
Pappa flyttade ut din säng ur vårat rum för nån månad sen. Men hade jag fått bestämma hade du sovit där än;)
Jag brukar fortfarande lyfta över dig till våran säng, och då sover vi så tätt som det går, du och jag ♥

Du är en riktig klätterapa också. Om du ser nåt du vill ha så tar du dig dit, på ett eller annat sätt. Du gav nästan mamma en hjärtatack när du hade staplat upp ett par böcker för att komma upp på kökstolen, eller när du stod på en uppochner vänd hink. Ja, de gånger du har hunnit upp i fotöljen också och har suttit där vinglandes på kanten.

Nu har du ju börjat dansa också, och det var inte den vanliga "bäbisdansen" med gungande knän du började med. Du gick direkt på snurrarna, och fort ska det gå. Då blir du yr och trillar på stjärten. Men gaaaah, vad söt du är när du gör så!;)

En annan söt sak som du gör är du har börjat "prata" precis som tvillingarna i comhem reklamen. Det är så himla roligt, jag och pappa brukar sitta och skratta när du sätter igång.

Jag vet inte vad livet skulle vara utan dig!!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattis underbara älskade Ronja. Du är en sådan härlig glädjespridare. Alltid glad :). Tack för att du finns. Tack Zara och Johan för att ni gett oss denna underbara lilla person. älskar dig liten

2011-09-26 @ 22:08:39
Postat av: Pappa

Ja hon är helt underbar vårat lilla busfrö! älskar er alla mest här på jorden, utan er vore jag ingenting!

2011-09-27 @ 08:55:24
URL: http://norenklattrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0