Long gone

Jag ber om ursäkt för dåligt uppdaterande. Eller nej... Jag börjar om.

Jag har inte suttit vid datorn på en vecka (knappt tv´n heller).
Har inte bloggat, inte läst bloggar, inte spelat, ingenting.
Och vet ni. Det känns bra! Just nu gör det det. Kanske kommer det inte kännas lika bra när jag loggar in på hotmail och bloglovin och har typ 500 olästa inlägg.

Jag är inne i en period där jag känner att stressen står mig upp i halsen. Och jag hinner aldrig ta hand om mig själv.
Jag hamnar lixom i släptåg, galet.
Så jag har använt min tid till att försöka koppla av, bara ligga ner och andas, reflektera över saker och ting, läsa böcker. Jag har till och med hunnit göra en ansiktsmask och läst ut boken som jag velat göra i flera veckor.

Det kanske blir några fler såna här dagar innan jag har hunnit komma upp mig.
Nu ska ni inte tro att jag är deprimerad. Det är jag ej.
Var däremot på en föreläsning om hjärnan med min karl i onsdags. Efter den verkar det som att jag kanske har gjort ett bra val.. Han sa att många blir stressade idag och att det man egentligen borde göra är att fokusera på sömn, grönska och kramar, och mindre på dator, telefon, tv osv.
Så jag ska kramas med min familj,  sova bra och leka ute i naturen!;)

Måste bara få berätta vad Bella gjorde idag. Hon slog mig i huvudet med en tung boksamling. Åtminstone kändes den tung med kraften den kom med. Så brister jag ut "meeeen vad gööööööööööör du?????!"
Då tittar hon på mig och så säger hon "inte mening, inte mening mamma. Bella bara barn"....
Å då brast både jag och Johan ut i skratt! Vart har hon snappat upp det där då?;P (självklart fick hon veta att det ej var okej...)


Kommentarer
Postat av: Johan

tack baby!!

2011-09-22 @ 21:14:14
URL: http://norenklattrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0