tfn crap!!

Om någon försöker smsa mig och inte får svar så är det inte för att jag är otrevlig, utan för att jag helt enkelt inte får dom. Detta upptäckte jag igår när tfn varit ovanligt tyst hela dagen, och sofie sa att hon skickat flera stycken. Så jag bad johan skicka för att kolla upp det. Tre har han skickat och jag har startat om den flera gånger och kollat inställningar. Hittar inget fel och smsen väntar jag fortfarande på. Det konstiga är att jag kan skicka utan problem. Får väl ringa telia imorgon men det är grymt störande! Så vill ni mig nåt måste ni helt enkelt ringa...

Kommentarer
Postat av: Fie

Jag hade samma problem före jul. Trodde det var nätet men det visade sig tyvärr vara mobilen.. Alla sms kom dock på en gång efter några dagar.. sen var det tyst några dagar åsså fortsatte den så. Provade aldrig fixa den dock utan köpte en ny.. :/

2011-10-12 @ 21:42:03
URL: http://fie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej vännen!!!

Har du kollat så att minnet i din telefon inte är fullt??? Det interna minnet i den telefon som du har är ju bara på 128 meg...det kan vara så att telefonen är full av gamla sms....kolla inkorgen och ta bort gamla sms så funkar den nog igen...eftersom du kan skicka medelanden själv så tror jag inte att det är ngt fel på telefonen....kram/ Mamma

2011-10-13 @ 10:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0