Lite low

Jag vet inte riktigt vad det har varit med mig på sistone. Har kännt mig lite låg och förvirrad.
Som om huvudet har varit fullt av bomull och inget annat!
Bara för att nämna nåt så... Jag var lite småstressad för någon dag sen när vi skulle åka bort. Sprang och duscha, och skulle sen torka håret med fönen. Så står jag där och försöker pricka uttaget, när till slut Johan frågar mig vad fan jag håller på med!!?
Det kopplade inte riktigt först. Jag trodde han blev irriterad för att jag skulle torka det när vi redan var stressade, men sen ser jag ju att jag försöker stoppa fönen i uttaget till centraldamsugaren! Hahhaa, inte konstigt att det inte riktigt funkade.... Ibland är man väl för rolig;)
Inatt har jag drömt om massage. Jag tror jag skulle behöva mig en redig helkroppsmassage.
Mina fötter skriker om uppmärksamhet. Dom är väldans ömma efter helgens traskande på stengolv.
Och kroppen är inte riktigt sig själv efter förra helgens målande. Det har jag för övrigt inte talat om här i bloggen. Men när Johan for på en hemvärnsövning över helgen drog jag fram färg och penslar och målade hallen och gästrummet vitt:) Tack alla som hjälpte till, både med penseldrag och barnpassning! Ni är super!
Taket var det värsta. Jag ska aaaaaaaldrig måla tak igen! Men nu är det fint. Ska lägga upp en bild men det får vänta tills i helgen då jag har varit på IKEA.

Kommentarer
Postat av: Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar

Kul att Hitta åt din blogg :-)



Har en tävling på min blogg där man kan vinna en klänning från märket Geggamojja, va med och tävla till sessorna dina



http://ninniejohanna.blogspot.com/2011/10/tavling-tillsammans-med-liten-och-fin.html?m=1



Va prata ni om idag på COPE?



Ha de bäst / ninnie

2011-10-26 @ 00:24:51
URL: http://ninniejohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0