Fy vilken dålig bloggare jag har blivit...

Skäms på mig!

Det första jag tänker göra är att be er rösta på den här godingen!;)

Ge mig en röst genom att trycka här

Idag har vi varit på äventyrsbad och jag kan tala om att det var en trött Isabelle som tog plats i drömmarnas värld ikväll. Men oj vilken rolig dag:)
Imorgon kanske vi åker in en sväng på Leos, vi får se. Kanske blir för mycket på kort tid hehe!

Och jag har förresten klippt mig och färgat håret. Kort. Ovanför axlarna.
Jag var skitsnygg när jag kom ut från frissan. Men äventyrsbad och frisyr går inte riktigt ihop så nu ser jag inte riktigt klok ut. Måste inhandla en plattång. Genast!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ska bli spännande att se dig! Tyvärr kan jag inte rösta på snyggingen... =(

2011-05-19 @ 10:41:12
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0