Cykeltur

Igår drog vi till Luleå jag Johan och Lotta för att köpa klättringsgrejer. Men min sele har fortfarande inte kommit, så jag får vänta ännu längre. Sjukt jobbigt!:(
Men vi åkte på biltema och inhandlade varsin cykel, två barnstolar, två hjälmar, och en cykelvagn.
Trångt blev det i bilen och jag fick sitta som en ihoppackad sill där bak;)

Men vi tog oss hem iaf och idag har jag invigt min nya cykel.

Jag och Lotta cyklade från vidsel till älvsbyn, så 3.5 mil blev det. I den värsta motvind! Det är inte kul när man trampar allt man har och så står cykeln lixom still!

Vi skojade om att vi skulle vända när vi hade drygt 1 mil kvar, och jag tror fan vi hade kunnat rulla på vinden tillbaka om vi hade vänt.

Men vi kämpade vidare, två timmar tog det. Sen kan jag säga att jag tror jag har nött bort fi***n!!! Får tänka över valet av trosor till nästa gång haha;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0