Karlar...

De senaste dagarna har jag funnit min karl hoppandes i listerna här hemma.
Först trodde jag bara det var nåt han gjorde när han gick förbi... Hopp. Greppa. Gå vidare. Men när jag sett honom hängandes där ett x antal gånger var jag tvungen att fråga vad fan han höll på med egentligen?!
Han ska visst lära sig göra chins i listen, eftersom han har börjat en klättringskurs...
Efter några timmar kommer han fram och säger att jag måste filma.
När vi lite senare sitter vid middagsbordet får han ett sms av en vän.
Han har tydligen skickat den här coola filmen till honom, som genast prövat på det hemma.
Det gick vist inte lika bra för honom.

Johan " hemligheten är magnesium"
Vännen "ok. Jag körde med vetemjöl. Mest för lookens skull, men det fungerade inte...
"

Hahaaa!! Karlar, karlar;)

Kommentarer
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Vilda började klä på sig själv typ förra veckan och har varit riktigt duktig på det sen dess, men ibland blir det ju hur galet som helst, haha! Ibland stoppar hon ju in armarna i benen på overallen, och tar på sig hela upp och ner. Ser jävligt smart ut, hahaha!



Haha, vad rolig Johan är. Tror jag skulle bli rädd om Robin helt utan förklaring började attackera listerna ;D

2011-03-24 @ 23:06:29
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0