Gick han för långt? Eller är han father of the year?

Jag såg ett avsnitt av dr phil som jag bara måste få ventilera här. Först visade dom den första videon:
Direkt jag såg den tänkte jag att dom där ungarna måste ha gjort nåt fruktansvärt hemskt. Jag kände direkt med pappan. Han överreagerade, visst. Och om jag hade varit nån av ungarna på bussen hade jag förmodligen skitit ner mig på plats. Så fick man se den här videon:  
Och vet ni vad! När många sitter och säger till honom att han inte kan ta lagen i egna händer, och det han gjorde var fel så ställer jag mig upp och protesterar. För mig är det här father of the year!! Han skyddar sin dotter, som ingen annan vuxen som varit inblandad gjort. Vad fan ska han göra?! Helt rätt! Om mina döttrar blir mobbad och skolans personal och busshaffören bara sitter och tittar på så kan ni ger er fan på att jag hade agerat. Han riskerar att få ett fängelsestraff, men för honom kändes det som att hans dotter blev våldtagen när hon blev slagen, spottad och taffsad på på bussen. Han förtjänar en stjärna enligt mig!
Trackback
RSS 2.0